Over mij

Zuid Holland, Netherlands
Hallo, Ik ben Riskant aka Alex.. Sinds mijn 19e vrij verslaafd geraakt aan het merk BMW! Nadat ik een zwarte E30 van een kennis voor een mooie prijs kon overnemen wist ik gewoon dat dit mijn auto zou worden... Heb ook andere auto's (merken) gereden nadat de E30 "op" was en nodig aan een andere auto moest! Maar helaas geen enkele auto kon mij bekoren en dus na verloop van tijd toch weer gaan zoeken naar een bmw, het liefst een e30! Na een lange zoektocht en het feit dat ik daar met mijn huidige baan te weinig tijd voor zou hebben heb ik de zoektocht gestaakt! 2 dagen later zag ik een advertentie voor een E39 528i.. Erg mooie auto en precies uitgevoerd zoals ik m wel zou willen hebben! De testrit was perfect en de auto was grandioos onderhouden! Dus na flink beraadt met mijn vriendin zijn we zo snel mogelijk terug gegaan en deze auto gekocht! Let me know what you think... Laat een berichtje achter! Grtzzz... Riskant